05 oktober 2008

Ferdige skorpionvotter

Der var også skorpionvottene i boks.
Jeg ble ikke storfornøyd med første utkast (se post lenger ned) og etter litt finjustering av mønstret og utskifting av garn ble det sånn:
Keltisk knute
Mønstret har jeg laget selv, om noen skulle lure. Og den som vil kjøpe det, finner det i en butikk veldig nær,se til høyre på denne siden.
Dette er faktisk votten Knut opprinnelig, men nå ser den sånn ut og sånn får den bli.

Skorpionvott
Innsiden. Oppdragsgiveren ville ha en skorpion i håndflaten, og sannelig fikk jeg ikke det skumle dyret på plass. Den som ikke vil ha skorpion kan strikke begge som den til høyre.
Ketisk

20 kommentarer:

  1. Kjempe fine ble de! Så flink og flittig du er.
    Ha en fin uke!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  2. Så stilige votter.

    SvarSlett
  3. Gu, så fine. Og skorpionvott - DET skulle jo eg hatt.

    Så flink du er!!

    SvarSlett
  4. Så stilige votter! Du er sååååå flink! tar av meg hatten og bukker og skraper.

    SvarSlett
  5. For noen fantastisk fine votter da...! *imponert*

    SvarSlett
  6. Tøffe votter, jeg er og blir mer og mer imponert.

    SvarSlett
  7. Heisann dette var en koselig blogg.. Har kost meg her inne en stund nå og tusen takk for fuglevottemønster, det er nå på harddiscen her. Nå kaller virkeligheten og dusjen er klar. Ha en fin dag! (Linker deg før jeg stikker).

    SvarSlett
  8. Wow! Du slår til igjen du:-O
    Jeg er så imponert, den der skorpionen, superflott altså!:-D

    SvarSlett
  9. Kjempefine votter, skikkelig tøft med en skorpion i hånden. Skal se om jeg ikke må ha slike votter, skorpion som jeg er ,-)

    SvarSlett
  10. wow!! for en jobb!! de var virkelig flott!!

    SvarSlett
  11. Skorpioner....så skummelt. Men det skulle jo søstra mi ha hatt.....

    SvarSlett
  12. Vottene dine ble aldeles supre. Jeg strikker også votter nå, men jeg synes de blir store. Det ble også de forrige jeg strikket. Jeg er ikke flink til å tilpasse mønster så det blir som det blir!! Noen kan vel ha dem tenker jeg!

    SvarSlett
  13. Stilige votter du har komponert. Jeg vil kjøpe noen mønster hos deg. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  14. Har varit inne på bloggen din en lang stund och kost mej med malerier och stricking. Stilige, fantastiske votter du lager. Kommer snart tilbake
    hilsen
    Elisabeth

    SvarSlett
  15. Hei Muffin
    Nå var det "år og dag" siden jeg var her hos deg. Men gjett om jeg har kost meg nedover siden din! Også scorpionvotter, da!!! Sønnen i huset hadde nok digget dem, siden han er i Scorpionens tegn!!!
    Vi ses nok snart igjen.

    SvarSlett
  16. Flotte votta :) God helg.

    SvarSlett