29 november 2008

Litt av hvert altså.

Av og til kan det hope seg litt opp for en stakkar,
denne bloggposten blir derfor sånn litt av hvert, altså!

blomster
Pappan min fylte 80 for noen dager siden,
så jeg må bare få si enda en gang gratulerer så mye!
På bildet er noen av de mange fine blomstene han fikk på dagen.

Håndvarmere til mamma
Og mamma ønsket seg håndvarmere. Laget dette mønstret i full fart. De er like på begge sider, men forsiden får dere desverre ikke se, modellen sutret fordi håndvarmerne var søkk våte og ekle. Må jo vaske dem før jeg gir dem bort, selvfølgelig!


Snill
Her er gutten sin som aldri sutrer, og min aller flinkeste modell!
Se det søte keeshond-smilet han setter opp for anledningen! *smelte*

Tålmodig
Han inntar akkuat den posituren han får beskjed om, fordi han vet at etter endt oppdrag vanker det noe godt fra den gule boksen oppå hylla.

Sebra
Det går altså i sort og hvitt for tiden. De lange pulsvarmerene har sebramotiv, og varmer langt oppover armene og et stykke inn i sjelen også. Og ja, de er faktisk til meg selv. Bare så synd at trådene inni er dradd ut av lange hundeklør.

Sebra
Håper dette vil SE BRA ut. Hø hø hø.

Sebra
Mønstret har jeg laget selv, og de var kjempeartige å strikke om jeg skal få lov til å skryte litt.
Man kan faktisk lage mønster av hva som helst. Gjett hvem som er på mønstret under her da?
HissigElgen
Omtrent samme positur som min bedre halvdel inntok, da elgene hadde parkert rett foran trappa våres i går. Og det hjalp ikke å jage hunden etter dem, for her var det elgen som inntok rollen som jeger, og hunden måtte hales inn i en viss fart! På bildet står den samme dumme og gretne elgen, og flerrer i stykker prydbuskene til naboen.

Ønsker alle en fortsatt fin helg, uten elger.

16 kommentarer:

  1. Elger kan være skumle ja. Sist sommer da jeg var "hjemme" krydde det av dem og et par av dem var skikkelig mannevonde. men jeg liker nå elg alikevel, jeg da. ;)

    Zebravantene ble kjempefine. Du må legge ut mønsteret i butikken din og så kan jeg strikke dem, jeg også. Det er ikke kaldt nok her egentlig, til å bruke votter, så vanter er tingen.

    Hvordan føles det å være "berømt"? (ler) Det må da hjelpe litt i vintermørket? Og alt er ærlig fortjent.

    Ha en super helg.

    SvarSlett
  2. Ooooooh! Fantastisk fin modell du har, da!! Kjenner forresten igjen det derre "vente-på-gobiten-etter-endt-oppdrag-blikket"... *ler*

    Pulsvantene ser virkelig bra ut, de - knallfine begge to, faktisk! =)

    SvarSlett
  3. Her var det litt av hvert ja! Herlig modell som poserte med sebravantene. Og vantene var aldeles nydelige de også. Alltid spennende å se hva du lager! :o)

    SvarSlett
  4. sebra vantene ble knallfine. Likte at man må ha to vanter for å få en hel sebra.-)

    SvarSlett
  5. Så fine SE BRA pulsvarmere. Du er bare urolig! Du må jo bare bli verdenskjent en dag! Og den lille sjarmøren har sannelig skjønt at det lønner seg å være modell.....Den boksen på benken pleier å gjøre underverker. Chari "synger" "Kjærlighet fra Gud på kommando". Da vet hun at det vanker masse nammisser. Og grunnen til valg av sang, var at begge ungene gifta seg i sommer.....
    Ønsker deg en fin advents(h)elg!

    SvarSlett
  6. heia Jorid! For en fin blogg du har, virkelig inspirerende! jeg tar meg den frihet å adde deg på min alt-mulig blogg!

    God helg hilsen Marte

    SvarSlett
  7. Gratulerer til pappaen din!
    Så flott pulsvarmerne med sebraen var. Du er så kreativ og flink!
    Elg...ja det har vi nok av, og snø.... har vært ute å fæst bort masse.
    Ha en flott adventssøndag!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  8. Heisann. God adventsøndag til deg og dine også :)
    Ronille

    SvarSlett
  9. De sebra pulsvantene var kjempe stilige. Så fin blogg du har!

    SvarSlett
  10. Hei, loigger en award til deg inne på siden min ;)

    SvarSlett
  11. Flotte! Herlig mønster og modell! Hege

    SvarSlett
  12. Knallfine pulsvarmere, begge parene du har laget. Du er så flink til å lage egne mønstre!

    SvarSlett
  13. Så fine sebravanter. Du imponerer stadig!

    SvarSlett
  14. Imponerende fine ting du designer. Nå har jeg akkurat bestilt to vottemønster av deg, så det blir travelt med strikkepinnene fram mot jul.
    Hilsen Sol

    SvarSlett
  15. Muffin! Du er virkelig god med mønster. Helt i min smak!

    SvarSlett