09 mars 2009

Den store blåsbortdagen

Børvasstindan
Riktignok bor vi på et sted hvor nesten alle dagene er blåsbortdager,
men i dag tok vinden ekstra i. Det så kjempefint ut fra vinduet...

Blåsbort
men da vi var kommet oss ut, skjønte vi fort at dette både var lårhalsknekkedag og blåsbortdag.
Så vi forsto at det var best å holde tunga i rett munn rett i munnen.

Holde seg fast
Heldigvis har Bodø kommune satt opp kraftige jernstenger her og der,
så folk har noe å klamre seg fast i.

Havet
Derfor klarte vi å ta oss helt ned til havet uten lårhalsbrudd.

Carpe Diem
Carpe diem, og ha en fin uke!

17 kommentarer:

  1. Å - er det ikke fantastisk med sånn skikkelig vind ute ved havet? At det går an å savne SALTVANN sånn. :(
    Jeg til og med liket meg i båt når det blåser litt "ordenlig", men alt med måte selvsagt.

    Og så har du jo så flotte hansker på deg at du kan holde deg ordentlig fast. Fargene er nesten sånn litt blåsbortdag ved sjøen de også.
    Ha en god natt (for du sitter vel oppe du med, tenker jeg)

    SvarSlett
  2. Stilige bilder! På det øverste blir det dannet et bilde av en stork i skyene.
    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Så ut som dere hadde litt vind ja.
    Lekre fingervotter du har da :)

    Ha en flott og kreativ uke.

    SvarSlett
  4. Ingenting er som en skikkelig blås-bort-dag. Er så godt å kjenne ordentlig frisk luft. Hanskene dine ble skikkelig flotte

    SvarSlett
  5. Smarte, flotte og stilige hansker.
    En kjempe ide for å få restegarn beholdningen til å minke.
    Det har blitt noen par med katte lester her på vestlandet, men de reiser nordover når de er ferdige.
    Ser ut som de vil tilbake til der dehar sitt utspring. hehe.
    Ha ei fin uke.

    Hardine.

    SvarSlett
  6. Fantastisk vær og hanska :0)

    SvarSlett
  7. og jammen e dæ blåsbort dag i dag og, magisk lys! Kjempefine bildæ :) grattis med ferdig hanskæ :)

    SvarSlett
  8. Her i Trøndelag er vi også med i blåsebortklubben på isholka. Men man må jo ut på tur. Fine vanter......, og jeg hadde på Fiskemuffinvotetne i dag. Gode og varme. Og så blir jeg så glad av å se på dem!
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  9. Skikkelig vind her også i dag :)Nydelige hansker!

    SvarSlett
  10. Ja, kan du forstå den vinden i Bodø.
    Her kommer jeg ut hver morgen og det er helt stile og fint i været... Og så kjører jeg 40 min,
    og holder på å blås bort før æ kommer ut av bilen...
    Hanskan dine blei kjempefin Jorid!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  11. Fantastisk flotte vanter du har strikka. Likte godt navnet på dem også. Her på østlandet har vi bare MASSE SNØ og ikke så mye vind.

    SvarSlett
  12. Skikkelig stilige vanter.

    PS: Du har fått en Award i bloggen min. :)

    SvarSlett
  13. WoW, så herlig det så ut. Jeg liker MYE vær, jeg da.
    Hanskene dine er SUPERFLOTTE!!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Vantene er i bruk ser jeg- såå fine! Jeg som er innlandsjente liker godt å feriere i Bodø, foreldra til Madamkjerringfrua har sommerhus I Helligvær (veit du av plassen?)- og vi lengter alltid etter å komme oss oppover. Har dessuten ei barndomsvenninne som bor i byen, så hender seg jeg er i blåbortbyen, ja :o)Vi er bortskjemte her sørafor gitt.....

    SvarSlett
  15. Heisann! Tusen takk for flotte mønstre jeg har fått kjøpt hos deg :) De er morsomme å strikke..
    Lurer på om det er du som har laget mønstret på fingernatene? De var stilie..

    MVH Renate

    Hjemmeside: www.hjemmeside123.no/Sheila

    SvarSlett
  16. Flotte , flotte bilda.. elsk det!!! og kor dejlig det e å gå ein tur sånn ein dag( du kan hør at eg savna det...) og komme hjem og få ein kop te og strikk litt.

    SvarSlett