15 mars 2009

Vår, tralala vår!

Vår, tralala vår, tralala vår, tralala vår! Tralala vår!

14 kommentarer:

  1. Å så koselig! Her har fuglene kommet i gang med sangkoret, men snøen er "all over" fremdeles. Men den som venter på no godt..... Nydelige bilder du har malt forresten! Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Ser man det, ja, der har snøklokkene i Bodø også funnet veien opp i dagen. Innedag hos meg, men nå tror jeg sannelig jeg må ut med fotoapparatet! Takk for at du "vekket" meg..

    SvarSlett
  3. Herlig bilde!! Det er deilig å vite at det går mot lysere tider.

    SvarSlett
  4. Ååå så deilig å se et lite vårtegn. Nå begynner det å minke på snøen her på østlandet, så nå er det håp om vår her også :)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  5. Missunelig,,,,jeg!
    Her ligger snøen i haug og dunger ennå. ;) Kos deg.

    SvarSlett
  6. Det ligger i hauger og dunger her også, bare noen snøklokker har klart å snike seg opp mellom veggen og snøkanten :) Men det er nå et vårtegn likevel da :))

    SvarSlett
  7. VÅRTEGN, HALLELUJA!!!
    Sjøl om det snør her nå, såg vi våren i helga! Og det gir nytt liv i en kald og gusten kropp!
    Håper det er liv laga for mine små klokker, de ligger godt gjemt under snø og is enno, men bare ikke musa har spist dem, så ER de der...og bare snøen er vekk, så BLOMSTERE DE! ÅÅÅÅ, så deilig årstid.
    JEG ER VÅR, MUFFINS!
    Ha ei fortreffelig uke, du!

    SvarSlett
  8. ja der er herlig med slike vårtegn...dattra mi plukket hestehov til meg idag:)

    SvarSlett
  9. Det er deilig med blomster og sol - alltid stort å se nytt liv.

    SvarSlett
  10. Blir glad av å følge bloggen din!!!!Og så er vi vist navnesøstre, artig det også, er ikke så ofte jeg finner en navnesøster.

    SvarSlett
  11. Hei!
    Fin håndarbeidsblogg! Sjøl e eg ikkje noge flinke på håndarbeid :-( Men veldig glad i katta- og på Elin Osa søreng sin blogg fant eg nogen nydelige sokkar som du hadde laga!! (Som hu hadde vunnet) Lager du på bestilling? Eller er det evt mulig å få kopiera mønsteret???

    Ha en super torsdag!

    SvarSlett
  12. Så vakkert :) Her har vi en halvmeter nysnø så ingen tegn til tradisjonell vår enda...

    SvarSlett