08 mars 2007

Utfordring

Beate utfordrer folk til å fylle ut følgende liste, "æ må vel nøyest..." det samme må nok du som leser dette:

Fire jobber jeg har hatt:

Lærer
Tegner
IT-konsulent
Lærer...

Fire filmer jeg kan se om igjen:
Flukten fra hønsegården
Big Fish
Tre nøtter til Askepott (må jo se den igjen hver jul dahhh...)
Tre nøtter til Askepott (håper å oppleve flere juler )

Fire steder jeg har bodd:
Ørnes
Bodø
Hunstad
Mørkved
(flytter aldri spes. langt)

Fire TV-serier jeg liker:
Jeg liker ikke så mye som 4-tv serier....

Fire matretter jeg liker:
Godt brød med pålegg
Stekt fisk med poteter
Kokt fisk med -"-
Ei god kjøttsuppa

Fire nettsteder jeg besøker daglig:
Google
Dagbladet
VG
Hjemmesiden min

Fire ting jeg vil gjøre før jeg dør:
Ha god tid (dvs ikke gjøre noe som helst)
Gjøre noe som betyr noe for noen
Leke med barnebarna mine
Mer av det jeg allerede gjør

4 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, du har mye fint (og morsomt) på siden din du og!

    SvarSlett
  2. Hei kjære navnesøster :-) Jeg har faktisk bodd på Ørnes jeg også! Det er mange år siden, og jeg var dere bare i ti måneder (en kort lærerkarriere på Meløy videregående...) Hadde en romantisk drøm om å bo i et gammelt nordlandshus (jeg er utvandra nordlending). Nå fikk jeg det - og holdt på å fryse i hjel... Og med besøk av mus på kjøkkenet... Men etterpå er det ganske morsomt å tenke på :-)
    Fine bilder du lager, forresten!

    SvarSlett
  3. Se der, artig art du tok utfordringa :) Gratulerer med dagen forresten.

    SvarSlett
  4. Takk for titten,kjempefin blogg du har.Her kommer jeg nok innom igjen snart.Ha en flott uke.

    SvarSlett