21 september 2007

Endelig hundegarn!

Pakkeåpning
Hundegarnet er i hus! Her er det pakkeåpning, og ull-leverandøren snuser lenge på hver eneste hespe etter hvert som den tas ut av pakken.
Merkelige greier, pakke med noe som har min egen lukt??

Masse deilig garn
Garnet er spunnet av Marit Dertz.
Med i garnpakken lå hyggelig brev fra spinnersken, samt oppskrift på sjal i hundeull.
Men jeg vet ikke om jeg har råd til å åpne de nydelige hespene! Ikke ennå iallfall, må ha dem intakte en stund til! Garnet skal strikkes på pinne nr 6. Det er 70% Felix-ull (keeshond), 20% meirino og 10% silke. Garnet lukter rent og deilig og er supermykt og vakkert sjattert.

7 kommentarer:

  1. Å kor heldig du e som har fått et sånt garn i hus. Bruk det med andakt: Strikk noe til meg davel :o)

    En ting er iallefall sikkert: Du må strikke noe som ikke slites og går i stykker(som lester). Du må lage noe som varer og kan være et minne om hunden også når han har gått bort.

    SvarSlett
  2. Nydelig grå farge på garnet ditt!
    Blir spennende å se hva du strikker av det.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  3. Så stilig med garn fra egen hund. Det blir spennende å se hva du lager av det.

    SvarSlett
  4. Wow, hundegarn, så stilig! Ja, jeg skjønner at du ikke vil lage noe ennå. jeg er også gjerrig på spessiellt garn. Mine kan ligge i årevis, de!
    Blir morro å se hva du finner på, da!
    Kopptuane dine var flotte. Her kaller vi dem bare for kjøkkenoppvaskkluter. Jeg har også noen jeg har strikket. D er mine favoritter.

    SvarSlett
  5. Så flott. Må jo være artig med egenprodusert ull. Spennende å se hva du strikker av ulla, når du en gang setter i gang :)

    SvarSlett
  6. Så superflott!!!
    Jeg får nesten lyst på hund:-D men da hadde pusa mi blitt suuuperfornærmet;-)

    SvarSlett
  7. Was your dog quite curious why you brought the yarn to the house. I think ours would go barmy! I love the slippers you knitted with the yarn on ravelry.

    SvarSlett