22 november 2007

3 x 3

Tre dager - tre nøster - tre halstørklær.. (eller hva kaller man dem?)
tre
Kom over det fine Mohair Lux-garnet i den nye sko-og-garnbutikken på Ørnes.
(Ja du leste riktig, både sko og garn i samme butikk, den er nå kåret til min favorittbutikk)

Den første dagen kjøpte jeg et nøste og heklet et halstørkle. Stoppet da nøstet tok slutt, og fant ut at størrelsen passet meg perfekt, - siden jeg ikke har sans for flagrende klær som feks sjal.

Den andre dagen kjøpte jeg enda et nøste og heklet tørkle nr. 2.

Og til familiens irritasjon måtte jeg den tredje dagen tilbake i butikken. Etter å ha sett på alle skoene, støvlettene, oppskriftene og perlene og klemt og luktet på alle nøstene i alle hyllene, kjøpte jeg til slutt nøste nr. 3 og heklet det tredje tørklet da jeg kom hjem.
Den butikken er som en magnet, nesten glad den ligger så langt unna.

Og sånn går nu dagan....

Fine farger
Fargene er så nydelige at man nesten kan henge det på veggen til pynt.

3 kommentarer:

  1. Så flott halstørkle, dei er nok gode å ha:) Elles takk for koseleg kommentar i bloggen min.

    SvarSlett
  2. Så flotte farger på flotte halstørkler!

    Kunne jammen trengt meg et slikt et nå, hehe, men jeg hekler ikke så da må man jo nesten strikke seg et..

    Ha en fortsatt flott dag, og tusen takk for titten! Jeg dukker snart opp igjen her hos deg!

    *Klem!*

    SvarSlett
  3. Så fine halstørkler du har heklet og siden du har vært så snill og lagt ut forklaring hvordan du gjør det så fikk jeg veldig lyst til å prøve meg på ett jeg også. God helg!

    SvarSlett