08 august 2010

Muffin pynter på kjøkkenbenken

Det blir mye rot i heimen mens man arbeider med en utstilling.
Og endelig er alt fjernet fra bord og benker, og man kan puste friere :)
Jeg har i den anledning shainet litt på kjøkkenbenken.

Finkoppen
Jeg falt for disse fine små koppene på Fretex,
de kostet bare 79 for hele serviset... minus en kopp.
Skulle gjerne hatt den siste koppen,
men jeg er sikker på at jeg finner den en en vakker dag.

Kurv
Klarte ikke å skvise det lille serviset inn i noe skap,
men det ble fint å bare ha det i en kurv på kjøkkenbenken.

Servise
Og her ser dere restene av serviset vi brukte hjemme hos meg da jeg var barn.
Jeg tigget det med meg sist vi var i barndomshjemmet :)
Det bor også på benken inntil videre.

emaljefat
Det samme gjør dette fine emaljefatet med lokk som jeg kjøpte på Hjerterommet.
Det kan sikkert brukes til mye, nå inneholder det gubben sine lottokuponger og innmeldingskort for laks. Sånt må da ikke få ligge og flyte rundt på kjøkkenet, kan skjønne!

Karameller og kjøkkenrull
Han har forresten kjøpt meg en gave: en stor boks med herlig fudge!
Og sjekk også den fine tørkerullholderen jeg har, gjenbruk er tingen!

Ha en fin søndag!
Hilsen Muffin

7 kommentarer:

  1. Så nydelig kaffeservise da....Skal si fra om jeg finner en maken noen sted. Tørkerullholderen er suuuuuper. klem :O)

    SvarSlett
  2. Nydelig kaffeservis ! Skikkelig nostalgisk. Skal vere på jakt etter ein slik kopp :)

    Treg som eg er, flaut å spørre men kva meinte du med JH ? hihi

    Kjekt å få sjå bilder frå utstillinga dokka. Håpe dokke får mykje besøk :))

    Her skin sola i dag også, og eg kjenner god lukt av august !!

    Ha en fin dag i dag også !

    SvarSlett
  3. For en herlig blogg.
    Legger den til min blogg.

    Så mye fint du lager!

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, setter så pris på det.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har på kjøkkenbenken!! Likte kjøkkenrullholderen din!! :0)

    SvarSlett
  5. Koselig med slike gamle kopper og kar, spesielt de det knytter seg minner til. :o)

    SvarSlett
  6. 79 kroner?! For et varp! Kjempesøtt var det også.

    SvarSlett
  7. Lekre kopper! Skal prøve å ha øynene åpne, men klarte ikke å tyde merket under koppen. Mvh Toril A.

    SvarSlett