24 juni 2012

De himmelske fårene

Sauer er flotte dyr, det er det sikkert mange som er enige i.
Jeg har malt mange sauebilder.
Ofte lar jeg sauene mine fly, det liker de godt! Jeg tror de opprinnelig var ment for flyging.

 "Inn for landing" 2007.

 "Trekksauene vender tilbake", 2006.

I dag har tåka lettet, endelig, og i kveld var himmelen helt full av rosa og hvite sauer.
Trykk på filmsnutten under så får dere også se!
 
 
Jorull: -La meg så få bryte inn med en liten rapport.
Jorull: -Siden det er jeg som har i oppgave å holde orden på tallene her på bloggen, kan jeg få opplyse om at denne posten er nr 499 i rekken, så neste gang runder altså Muffins Verden 500 poster.
Du og du. Muffin, dette bør vi feire, det er nemlig skikk og bruk å feire runde tall.

Muffin: -Jorull, det er bra du holder tellinga! Jeg skal sannelig pønske ut noe lurt til post nr 500, så her er det visst best at leserne følger godt med!

Ha det så fint, alle!
Hilsen Jorull og Muffin

17 kommentarer:

  1. Du maler så flotte bilder. Klart sauer flyr :)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder - det er noe magisk med dem!!! Kanskje sauer flyr når vi ikke ser på dem???

    SvarSlett
  3. Så fine sauer du maler!Med morsomme titler. Likte den filmen og , for det er sant at vi ser litt av hvert oppå himlen..

    SvarSlett
  4. Så herlige sauebilder.
    Følger spent med videre.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Søte sauebilder. Og 500 poster er jo flott! Spesielt siden du alltid har slike koselige innlegg..

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder.
    Jo da, sauer kan fly:) Noen av mine sauer har funnet ut at det er gøy å fly over gjerder!

    SvarSlett
  7. Jeg liker så godt maleriene dine! Nå er jeg spent på hva du og Jorull pønsker ut;)

    SvarSlett
  8. så härliga bilder som du målat upp. Och flygande får, så underbart!!!!

    SvarSlett
  9. Så flotte sauebilder du maler.

    SvarSlett
  10. Koselege bilete, og spennande feiring du skal ha :)

    SvarSlett
  11. Gøyale bilder, sauer er digge-dyr. Hadde kjøkkengardiner med sauer på, men de passet desverre ikke i nyhuset. Men den som leter finner.
    Gleder meg til å følge deg og innlegg nr 500.
    Klæm fra AnKa

    SvarSlett
  12. Klart sauer kan fly... :-)
    Hva vet vi om det som finns mellom himmel og jord?
    Gleder meg til innlegg 500.

    SvarSlett
  13. Å, dine herlige malepåfunn! Må bare si at det er godt ikke sauene som beiter på andre sida av hagegjerdet vårt ,er så flinke til å fly. Det ville blitt katastrofalt.Hilsen Toril A

    SvarSlett
  14. Sauebildene dine er så herlige!!

    SvarSlett
  15. Muffin, nå også som skygudinne. Du imponerer stadig. De var jo helt fabelaktig de skysauene. Vi vil ha flere sånne.

    Og enda bra at Jorull holder deg under oppsikt sånn at vi vet hva som foregår her.

    Ha en fantastisk fredag.

    SvarSlett
  16. Nå forstår jeg endelig hvorfor sauene dukker opp rundt hytta helt plutselig -som ut fra intet! Jeg skal se nøyere etter blandt skyene!

    SvarSlett
  17. Da er det vel bekreftet da - sauer KAN fly. Det skulle bare mangle. ;)

    God sommer!

    SvarSlett