29 mars 2015

Påsketips

Jeg er nesten sikker på at dere har gått rundt i butikkene og tittet på all den fine påskepynten som hyllene er fulle av for tiden.
Jeg er en stor beundrer av påskepynt - men det er begrenset hvor mye man egentlig har plass til hjemme...!

Her om dagen kastet jeg mine øyne på disse fine papp-eggene
på Nille til bare 5 kr stk.
Og dem fant jeg straks anvendelse for. Helt kalorifritt er det også.
Nøstebeskyttere! Man stikker et hull i egget, putter nøstet inni og trer tråden ut gjennom hullet.

Nå kan man strikke også på påsketuren uten at nøstet blir fullt av rusk og rask.
Hunder og katter får heretter finne seg annet leketøy, nøstene mine får de aldri!

Ha en fin påske!

Hilsen Muffin



8 kommentarer:

  1. 🐣 👍 👏 Du får en Like herfra!

    SvarSlett
  2. Så artig og smart ide. God påske :)

    SvarSlett
  3. Så lurt! Og da trenger man ikke all annen unødvendig påskepynt :)

    SvarSlett
  4. Dette var lurt! Eg har dei siste dagane kosa meg med å strikke sokker å votter " Lille kanin" frå dine mønster. Ønsker deg ei fin påske!

    SvarSlett
  5. Du er no full av gode ideer;o)
    God påske til deg også!

    SvarSlett