17 februar 2016

Vi har flyttet!

Hei på dere!
Her har det vært mye bæring og styr, for jeg har flyttet atelieret, med alt av innhold.
For et rot det har vært! Det viste seg at jeg har veldig mye saker og ting.

Det nye atelieret er egentlig et stort rom i et kontorbygg, Trålveien 50 i Bodø. Nå er jeg nærmere hjemme, på riktig side av bomringen og dessuten vekk fra flystøyen.

Da jeg overtok rommet var det møblert med megastore skrivebord som tok minst halvparten av arealet. Men hva skal jeg med store skrivebord?  De gikk på hodet ut, og i stedet ble det plass til min gode, gamle sofagruppe. Her kan man sitte med foten på bordet og arbeide. Gjester er alltid velkomne!

 
Skrivebordet mitt er et lite sammenleggbart campingbord fra bruktbutikken. Dessuten har jeg arbeidsbord som kan trekkes ut til kjempelangt ved behov.

Akkurat passe, ikke sant. Før i tiden jobbet jeg på tegnekontor, dataskjermen min var hele 60 cm bakover. Pc'en var en stor kladd og så var det digert tastatur med mus, dessuten mye ledninger. Jeg trengte veldig mye plass. 

Jorull har funnet sitt nye sted i vinduskarmen, og vokter potteplanten.

Leo er alltid med, han er vakthund og passer garnlagret.

Så skal dere få hilse på naboene våre i etasjen under.
Ja vi var der i dag og handlet litt!

Det er en dyrebutikk som heter Zooexpressen. Her får dyrene komme inn og se på varene, de får til og med godbit, og blir fotografert og lagt ut på Instagram og Facebook med navn, alder og hva de kjøpte! Beste Facebooksida jeg vet om, det er så artig å se på alle dyrene som er på besøk.


Nå skal jeg jobbe videre.
Ha det fint! 
Hilsen Muffin, Jorull og Leo


7 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt husvære/atelier. Da er du jo i gangavstand fra der jeg bodde - i Granittveien. Jeg er ikke så ofte i Bodø, men kan hende det blir en vår/sommertur, og da kommer jeg på besøk :).

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny arbeidssted :) ser veldig bra ut. Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt kontor. Så koselig at du kan ha med voffa overalt . Vakre Bodøbyen

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nytt atelier :) Skulle ønske jeg hadde egen det, her flyter alt rundt omkring, i kjøkkenet, stua og jammen men på soverommet også :D Nydelige Leo, han er en flott keeshound. :) Kos dokker.

    SvarSlett
  5. Godt å komme på plass etter flyttesjauen! Her ser det ut som om du har fått ordner deg bra til. Og når både Jorull og vofsen trives, så er jo alt som det skal være. :)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Åååå hvor du er flink, skjønne dame i Bodø by!!!
    Vi beundreder vel alltid ditt atelier og dine evner i alle retninger!
    Bilder og armbånd, jultrepynt og saker og ting! Votter og lester må vi heller ikke glemme! Vi elsker deg Muffinmamma 😍
    Hilsen med god helg fra oss 2 som bor innerst i fjorden ved industristedet .....

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så fin blogg du har her.
    Ville bare legge igjen en kommentar og invitere deg til min blogg. Jeg blogger om alt mellom kjøkken og jobb ;-)
    Ta gjerne en tur innom ☺
    Ha en fin påske

    SvarSlett