17 april 2011

Trekning!

Som jeg lovet, trekning på palmesøndag, og det er i dag!
Tusen takk til alle som har gjettet i konkurransen min, så artig at så mange ville delta!
Og takk for alle de hyggelige påskehilsenene dere har lagt igjen. Jeg er overveldet!

Påskekurver
Oppgaven var å gjette hvilken kurv som inneholder et gullegg.

Etter opptellingen kan jeg vise følgende statistikk over hvor mange som gjettet på hvilken kurv:
Statistikk
Som dere sikkert ser med det samme, er det kurv nr 4 som inneholder gullegget.
Og 14 har gjettet riktig!

Kurv nr 4
Se bare her, kurv nr 4, den rosa med blå kant.
Av de 14 riktige svarene har random.org trukket ut følgende vinnere:
Odins lille hjørne (som får førstepremie), Lykkelita og Petrine (får trøstepremie.)
Premiene kommer i posten!

Små museører
Påsketreet mitt har i mellomtiden fått små museører, og står i fin kontrast til det miserable været vi har fått. Vi koser oss inne og venter på sola!

God Påske! Hilsen Muffin

11 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige!!
    Ha ei riktig god påske, håper sola vil skinne på deg;) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Grattis til de heldige;-) Og god påske til deg og dine!!Her regne det,men skitt au, hvis det va sol æ måtte ha ville æ bodd på Bali. Elske det nordnorske VÆRET, gjør livet spennende;-)

    SvarSlett
  3. Kjempemorsomt med søylediagram og alt! Gratulerer til vinnerne!
    Kenneth er på flyplassen og henter Karoline, jeg er hjemme og lager sushi og gleder meg til å ha ho hjemme noen dager.
    Ønsker deg og dine ei flott påske Jorid!
    Vi får ta neste kaffeslaberas hos meg etter påska.
    Påskeklem : )

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne og riktig god påske til deg! Håper været bedrer seg hos deg også, her ser det ut til å bli drømmepåske med været!
    Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  5. Oj! Har jeg vunnet?
    Er det mulig, det er andre gang jeg vinner noe i blogglandia og det er andre gang jeg vinner hos deg:)
    Dét er et koselig regnestykke det:)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hilsen!
    God Påske!

    SvarSlett
  7. Gratulerer til vinnerene:) God påske!

    SvarSlett
  8. ..dette gikk jeg visst glipp av!! - så morsomt du har gjort det!!

    Ha en super fin Påske!

    KlemKKann

    SvarSlett
  9. Salut Jorid,
    C'est très beau ces petits paniers, une idée pour l'année prochaine.

    Jeg ønsker deg en God Påske.

    Amitiés Celeste

    SvarSlett
  10. Joho!!så gøy .. E vant!!! Kor e gler meg!
    God påske !!!!
    Klem Odin

    SvarSlett
  11. Joho!!så gøy .. E vant!!! Kor e gler meg!
    God påske !!!!
    Klem Odin

    SvarSlett