20 august 2017

This Too Shall Pass


Jeg har brukket foten. For flere uker siden, faktisk.
Nå er det bare tre uker igjen til gipsen skal av.
I mellomtiden kan dere få studere litt av det jeg har holdt på med, som handicappet.

Når man ikke kommer seg til butikken personlig, er netthandel 100 % greit.  Jeg kjøpte blant veldig mye annet et sett med 60 markers, måtte jo ha noe å holde på med, ikke sant. Det første jeg oppdaget etter å ha åpnet pakken var at gipsbandasje er et utmerket underlag for sprittusj! Mer om dette senere.... først andre prosjekter.

Jeg prøvde å applikere sammen en pute. 
Men prosjektet er lagt på vent, jeg fikk ikke til å sy den ferdig, fotens skyld!

  Bitte små prosjekter er greit.

Her er mitt aller første korsstingsbroderi. Det skal stå på den puta der oppe.

Så har jeg sydd en kurv full med høner. Det var flere, men noen fløy ut.
Jeg har også strikket mye, men det får dere heller se i neste bloggpost.

 Snart fikk jeg god dreis på de markertusjene. Her er et bilde med blomster, (A4)


 Fisker...


 
 Fugler...


 Hus...


Rips med åmer og snegler...

 

 Og en elg. Men han har jeg tegnet på data.


 Jeg så meg om etter mer å fargelegge, og gipsen var nærliggende.
Bare 3 uker til å gå med den nå så.


Kos doker masse!
Hilsen Muffin

3 kommentarer:

  1. Stakkars deg.. Jammen godt du har noen hobbyer å kose deg med.:):))Siw

    SvarSlett
  2. Ikke moro med brukket fot! Men jammen er du kreativ! Helt herlig!

    SvarSlett
  3. Fantastisk fin gips! Jeg lurer på om legen din kommer til å klare å klippe den av? Mange fine ting du har laget ja. God bedring til foten!

    SvarSlett