02 januar 2014

Jorull blogger: Nesten halvveis!

Hei! Og godt nyttår! I dag er det jeg, Jorull som blogger. Hihi, det er så spennende! Jeg har fått  låne PC'n, for det er noe veldig, veldig viktig jeg trenger å snakke om.

Kanskje dere har hørt om aksjonen min, Jorull hjelper barn i Syria?
I dag har Muffin talt alle pengene som er kommet inn, og det er i skrivende stund kr 9150.
Tusen takk til alle som har gitt penger til aksjonen!

Jeg satte meg som mål å samle inn kr 20 000 før nyttår, vel, det var vel kanskje å ta litt i men jeg kom iallfall halvveis. Men vet dere hva, Muffin har ordnet det slik at aksjonen varer enda en måned, så det er ikke for sent å gi! For tragisk nok har ikke situasjonen bedret seg for de stakkars barna.
 Det er tre måter man kan gi til aksjonen på:

Her er link til innsamlingen, pengene som blir betalt inn her havner direkte hos SOS barnebyer, som igjen hjelper barna så godt de kan. 

Eller man kan gå inn på butikken til Muffin og kjøpe det mønstret som heter Mamma og pappa SOS. Det er det er mange, mange av dere snillinger som har gjort allerede! ♥♥♥
Muffin videresender pengene til aksjonen.

 Eller: dere kan kjøpe ferdigstrikkede Mamma og pappa SOS votter, de koster 250 kr og vi har noen få par igjen. Send en mail til Muffin hvis du vil kjøpe!

Og så, over til noe helt annet! Dette er jo en håndarbeidsblogg, ikke sant!

Før jul hadde Muffin faktisk litt hekledilla, så da heklet hun noen små julegaver, er de ikke søte?
De fine klemlåsene kommer fra Lappedilla.  Brillehuset til venstre er forresten pjonet.
Dette var enkle saker å få til, og kjekke som gaver.

Og se her, dette tror jeg er hundeleker faktisk! Jeg lurer kjempemye på hva Muffin skal med dem, jeg er så spent på om.......  
Muffin går rundt som en verpesyk høne og sier ikke et ord.
Forstå det den som kan!

Varm nyttårsklem fra Jorull!

5 kommentarer:

  1. Så flott aksjon! Håper dere får inn mer penger. Både vottene og hekletingene er skjønne;) Godt nytt åt til dere begge!

    SvarSlett
  2. Kommer det valp, kanskje?

    SvarSlett
  3. Flott aktion, og det var jo tross alt mye penger Jorull.
    Godt nyttår til dere begge to.

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til både deg Jorull og Jorid ! Flott tiltak og søte julegaver.

    SvarSlett
  5. Godt nyttår! takk for fin julegave! Den lille søte turkise pengeboken på bildet over er jo den jeg har fått! :) Jeg har blogget vottene jeg har strikket og linket til deg. Ha fine januardager! Klem :)

    SvarSlett