12 juni 2011

Air condition, hva er det?

Nei sånt har vi lite peiling på her nord, vi bruker vanligvis energien vår kun til oppvarming.
Men i dag måtte vi holde oss utendørs hele dagen, grunnet mangel på nettopp air condition inne.


Felix Baloo holdt seg i skjul bak lysthuset, sammen med ugresset. Selv i skyggen var det nesten 30 hotte, så det var godt at vannskåla var innen rekkevidde.


Jeg holder på med noen malerigreier, i dag satt jeg i solveggen og koste meg med et bilde. Det er et av den typen som tar minst en uke å få ferdig. Dere får se resultatet snart!


Den store hatten (som jeg ikke har laget sjøl fordi jeg ikke fikk det til) er god å ha! Men det skulle vel vært alpelue kanskje, malere bruker jo det. I alle fall i tegneseriene.


8 kommentarer:

  1. Å så deilig! Her er det ikke mye som tyder på sommer. Men jeg gir ikke opp håpet om at den snart vil komme

    SvarSlett
  2. Er det ikke fantastisk, især når man har fokus på kos og nytelse! Jeg synes du ser ut som en riktig malerinne i kjole og hatt. Det er vel herrene som bruker alpelue? I tegneserier... he-he... Jeg skal til museet med sjokoladekake om litt. Der er det åpning i dag, og alt jeg har laget siden i fjor sommer er spredt rundt omkring og jeg håper på godt salg når turister og andre valfarter ned dit for å se på MANNEN FRA HAVET.

    SvarSlett
  3. Å så herlige bilder fra nord. Har sånn hjemlengsel innimellom, Bodø er byen i mitt hjerte. Her i skogen i sør er det knallvær idag, så da blir det klestørk ute i vinden, pinse eller ikke. Gleder meg til å se bildet ditt ferdig.
    God pinse videre.

    SvarSlett
  4. Hei!! Hvor ofte kan du sitte ute å male i 30 grader!! Det ser fantastisk ut!! Kos dere -det er fortjent!! AnneK:-)

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder. Det må være deilig emd slike sommerdager... her vest regner det for det meste, og kaldt er det også, men vi venter på sommeren fremdeles. Kanskje den kommer hit når dere er ferdig med den?

    SvarSlett
  6. Å så deilig dokke har det :))

    klem

    SvarSlett
  7. Deilig med varme! Men æ får ikkje gjort noe..Deilig det også!! Ha en fortsatt varm pinse;-) Klem

    SvarSlett
  8. Malere bruker alpelue når det er kaldt tror jeg. :)

    Så herlig med skikkelig varme der oppe hos dere, det syns jeg dere fortjener. Men har du for mange varmegrader så kan du godt sende noen hit - vi har ingen.

    Husk at D-vitaminer er veldige viktige så få med deg så mange du kan.

    SvarSlett