14 august 2007

Rocking Girl igjen..


Må forte meg å nominere Rockin' girls før jeg legger meg, må slutte med å sitte oppe hele natta :-)

1: Ingers Hobbyblogg Lekker, morsom, pastellfarget og søt! Alt Inger lager blir så pent. Det er morsomt å lese i bloggen hennes.
2: Liv-Torils hobbysider må nomineres selv om det kanskje ikke er en blogg? Det går ikke an å besøke henne uten å bli inspirert.
3: Hobbykroken til Guro: Guro pusser opp, og det blir lekkert! Hun gjør alt det jeg burde ha gjort men ikke gidder.
4:Madevik: fordi hun blogger koselig på svensk... Og hun lager de nydeligste ting.
5: Anne Guri og Martins klatterier: fordi de maler kjempebra og superflott og fordi de snart må få ut fingern og blogge mer ;-)
For de som ikke skjønner hva alt dette dreier seg om: se dette innlegget.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for nominasjonen, og det var skikkelig hyggelig. Jeg har så sansen for det du lager og skriver.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for nominasjonen. Og jeg nominerte deg tilbake. Jeg synes bloggen din er knallsuper :o)...

    SvarSlett
  3. Hei Muffin. Du ble trukket ut som vinner av bloggjubileumsutlodningen min. Hvis du sender meg en pm på Hobbyboden eller en e-post med navn og adresse, så får du en pakke i posten en av de nærmeste dagene.Tusen takk for den fine hilsningen, forresten.

    SvarSlett
  4. Tuuusen tack för nominasjonen!
    Jag sätter stor pris på det :-)

    SvarSlett