12 mai 2008

Kreativ utmerkelse

Se her hva jeg har fått av Nunne:

Nunne skamroser meg så jeg blir helt forlegen. Men tusen takk skal du ha Nunne, dette var virkelig en hyggelig overaskelse! Etter hva jeg forstår er denne utmerkelsen splitter ny, Nunne fikk den av henne som laget den. Også en kreativ sjel!
I følge reglene kan jeg gi denne videre til 4 kreative bloggere, og her er det jeg står overfor litt av et dilemma. Det er jo så mange å velge blant!!
Her er iallfall mine 4 utvalgte:

Gry med bloggen Englekyss. Makan til kreativitet skal man lete lenge etter. Alt den dama tar i blir forvandlet til noe lekkert! Hun maler og syr, og er flink til alt.

Ronille med trollene... Ronille strikker, syr, tover -- og hun lager de morsomste trollene jeg har sett. Har til og med mistanke om at hun leker med dem også. Ville jeg også gjort!

Merete med sine monstermønster. Merete strikker masse fint, hun tar de nydeligste bilder og skriver så morsomt. Jeg er så stolt av at vi er i slekt :-)

Ullhedina er en norsk dame som bor i Skottland. Jeg liker bloggen hennes sååå godt! Dukkehus har hun også. :-) Det er alltid like spennende å se hva hun finner på.

Dere 4 kreative kan gi awarden videre til 4 nye.

5 kommentarer:

  1. Wow, tusen takk, den var kjempe fin :)
    Ha en dag.
    Klem fra Ronille

    SvarSlett
  2. Tusen takk snille Jorid.
    Ha en fin uke!
    klem Gry : )

    SvarSlett
  3. Så kjekt med pris! Den har du fortjent:)

    SvarSlett
  4. Synest du har fotjent den . Tusen takk for mønster til Sjal/ halstørkle har nett laga to og helder på med det tredje. Var kjempegøy å hekle.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for den prisen. Den setter jeg virkelig pris på.

    Vet du, det var din blogg som er årsaken til at jeg skriver blogg.

    Jeg Googlet på nettet etter norsk kunst og bloggen din kom opp. Og via den fant jeg Hobbyforum og resten er, som man sier, "history".

    Så du fortejener veldig mange slags TAKK fra meg.

    SvarSlett