27 mai 2010

Det ruller seg ut...

I kveld har vi vært ute og sett på snellene som ruller seg ut.


De er morsomme, synes jeg!


Og veldig fine. Ikke rart de heter snelle.


En til. Denne planten er forhistorisk...


..akkurat som fotografen, som helt nettopp rundet mange runde år.
I den anledning ble blant annet et nytt objektiv til kameraet motatt i gave.
Nå kan jeg virkelig utfolde meg.


Kjerringrokken folder seg også ut, snart.
Ser dere de små svarte "husene" oppover stilkene?


Jeg liker ny-objektivet mitt, stor fin brennvidde.
Firbladet åpner seg ut på samme måte som objektivet, i en snurr.


Jah, jeg strikker litt også, glemte å ta bilde før jeg pakka bort kamera, men hva gjør vel det når man har kamera på pc'n. Mitt ferskeste designmønster, med motiv fra villmarken, beregnet for tøffinger. Følg med så får du se hva det blir!

13 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dag og nytt objektiv. Fine bilder, nesten så det kjennes ut som en er helt til stede.

    SvarSlett
  2. Hei nydlige bilder1men eg liker ikkje snegler hehe;-)

    SvarSlett
  3. Fine bilder! Gratulerer med din store dag- og med objektivet:) Hilsen Toril A.

    SvarSlett
  4. Vel overstått STORdag:)
    SÅ super gave du har fått og
    giver('ne) må jo være fornøyd med at du virkelig utnytter de nye fotomulighetene - for disse bildene var fantastiske:)

    Så gøy å se naturen på en slik måte!

    Spent på hva du lager slags mønster nå - kanskje det blir mønsterkjøp hos deg etterhvert...

    Og det er sant - sjokolade i alle former og fasonger er bra for bihulene - det tror jeg faktisk;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Runde år og kameralinse. Det er ikke dårlig. Gratulerer med begge deler. Jeg har noen sånne sneller bak haveboden min jeg også. De er virkelig mer enn merksnodige. Hvis de ikke fryser ihjel seg nå når vi har kuldegrader om natten igjen skal jeg jammen meg gå ut og ta bilder jeg også.

    Men du, SPIKER? Kaller du lille bilen min for spikermateriale? Vet du hvor nær hun tar seg av sånt? Hjerterått.

    Enda godt at jeg er av den tilgivende sorten sånn at jeg kan ønske deg en god natt alikevel. ;)

    SPIKER. Hrmpfh.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med STOOR runddag og ny linse,artige bilder, spennende å se hva det nye mønsteret ska bli,følger med i spenning, ønsker deg en fin helg, håper du får brukt kameraet mye så får vi enda mere vakkert å nyte her på siden din. =)

    SvarSlett
  7. Vakre bilder og jeg er enig, jammen er de vakre, ja...

    SvarSlett
  8. Gratulerer med den store dagen. Det var fasinerende å se på bildene av snellene. Kjekt å bruke nytt objektiv.

    SvarSlett
  9. Herlige bilder!
    Gleder meg til bregnene (som vil kaller dem) begynner å rulle seg ut her og :) Det lukter så godt i skogen da!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  10. FLotte bilder med nyt objekt. Jeg fikk en macrolinse til jul som jeg bruker veldig mye nå når det dukker opp så mange fine blomster.
    Spennende med nytt mønster ..skal følge med. :) god helg.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med rund dag! Du kan glede deg til å utforske objektivet - synest eg ser stor forskjell alt :o)

    SvarSlett
  12. "En snerten snelle i lave sko " hun rundet -- hvem skulle tro "!!

    Gratulerer med overstått!! Velkommen etter !

    Heldiggrisen med slikt objektiv, gleder meg til fleire bilder!

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder! Å ja jeg skal følge med på villmarksmønsteret,liker mønstrene dine kjempe godt.Villmarksmønster finnes det lite av, så det blir supert.

    SvarSlett