31 desember 2009

Årskavalkade

Det er mange som viser årskavalkade over håndarbeidet sitt,
og det vil jeg også gjøre!

Ser at bildene under her ble litt uskarpe, men du får klikke på dem hvis du vil se større.

Først det som er strikket - og litt heklet:
Klikk for å se større bilde
1) Kleptomania hansker, 2) Fisherman's Friend votter, 3) Sebravotter,
4) To små bamser, 5) Sandra Salamander votter, 6) Strikket halstørkle, _
7) Heklet halstørkle, 8) mobilkjole, 9) Kosekjole, 10) Elgvotter,
11) Kaninsokker, 12) Kaninvotter, 13) Kattesokker, 14) Kattesokker igjen,
15) Hestevotter, 16) Mobiltelefonbukse, 17) Kopptuer, 18) Karusellhestjakke,
19) Fisherman's sokker, 20) Beiarvotter, 21) Flere Beiarvotter,
22) Hundevotter, hestevotter og kattevotter.

Her i august lærte jeg meg å brodere litt.
Dette tok visst helt av, det har jamen meg blitt en god del i høst!
Jeg har tegnet alle motivene selv. Like greit det.
Klikk for å se større bilde
1) Første forsøk: "Legg et lite egg", 2) Nissebilde, 3) Nåleputer, 4) Bakeklede,
5) Bakeklede, 6) Brikke med vaffeloppskrift, 6 en gang til) Nålebok, 8) Brikke,
9) Meløyduken, 10) Stor juleduk, 11) Kjøkkengardin, 12) Etikett til hermetikkboks,
13) Juleduk med hjerter, 14) Bilde med bolleoppskrift, 15) Nålepute,
16), Juleløper, 17) Julebrikke, 18) Gardin, 19) Bokomslag, 20) Gardin.

That's it, Folks! Nesten. Jeg har jo laget bilder også, både malerier og tekstilbilder,
men nå orker jeg faktisk ikke mer kavalkade!

Godt nytt år ønskes alle venner!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og mail i året som har gått! Det betyr enormt mye å få tilbakemeldinger fra dere. Tusen takk også til gode kunder !
Og takk til alle dere bloggere for god underholdning og ikke minst inspirasjon.

30 kommentarer:

  1. Det skulle nok blitt en haug hvis du skulle kavalkadere alt - jeg mener ALT - du har laget og produsert.
    Du er jo produktiv...
    Jeg ønsker deg et godt nytt år hvor tankene får gro og uttrykke seg på vare måter, på direkte måter, på frekke måter, alt hva du bare tør og vil!
    Klem fra ho i nord!

    SvarSlett
  2. Det må jo bare bli litt av et år! To ganger nyttårshilsen fra meg! Men det er deg vel unt!

    SvarSlett
  3. Du har vært flittig - og meget dyktig. Det har du.

    Jeg har flere broderier liggende - som du er "forfatter" til og enda flere liggende på Vent. Så du får til og med meg til å bli flittig. DET er godt gjort det.

    Du skal ha Tusen Takk selv.

    Godt nytt År og veldig mange klemmer til deg.

    SvarSlett
  4. Kjempeflott årskavalkade :) Du har laga mykje flott :) Ønsker deg ett Riktig Godt Nytt År :)

    SvarSlett
  5. Flotte saker du har laget i år. Liker veldig vottene og duker med brodering. Godt Nyttår til deg og mange kreative stunder i det nye!

    SvarSlett
  6. Det var ein koseleg kavalkade, og så mykje du har fått laga då :) Det er såå inspirerande å følgja med på bloggen din. Riktig godt nytt år til deg og :)

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint! Liker kjempegodt vottane dine. Var å kjøpe tråd til dei med elg på i går.
    Ønsker deg eit godt nyttår!

    SvarSlett
  8. Du verden så mykje flott du har laga !! Gleder meg til 2100 !!!!!

    Ønsker deg og dine eit riktig GODT NYTT ÅR ! Du skal vel ukulele deg inn i det nye året, tenker eg !

    SvarSlett
  9. Oi for en produksjon! Du må vel være ørlite imponert selv også, når du ser alt samlet på denne måten? Og enda er ikke dette alt sier du? Dåhn! Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  10. Hei Muffin!
    Først: ååå, så fin kjole du har strikka/hekla:-) Har et sånt nøste liggende, men ikke brukt av det ennå... Kanskje jeg også skulle strikket kjole av det? Mitt e i rødt og brunt...
    Og så masse du ellers har rukket av håndarbeide:-)
    Jeg har vært i Meløy i jula, og hatt ei både trist og flott julefeiring. Deilig å være der igjen, og å treffe slekt og venner. Anledningen var allikevel trist, men slik er livet. vi har mange gode minner tilbake, og de skal vi ta godt vare på:-)
    Ønsker deg og dine et godt nyttår, og gleder meg til å følge deg og dine masker og sting også i 2010.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Fantastisk Jorid, alt sammen!
    Gleder meg til å komme å besøke deg i lysthuser ditt!
    Jeg ønsker deg og dine et fantastisk og flott Nyttår!
    Klem fra oss i Nordvika!

    SvarSlett
  12. En fantastisk kavalkade! Godt nyttår! Gleder meg til å følge bloggen din i året som kommer.

    SvarSlett
  13. vilket handarbetsår som du har haft! det är helt fantastiskt. Flitigt och kreativt!

    SvarSlett
  14. litt av en kavalkade, jorid! veldig spennende å se alt du har gjort. fikk også lyst til å lage en, men det får bli på nyåret i såfall! ha et spennende og kreativt år i 2010 jorid!!! klem fra anne

    SvarSlett
  15. Tusen takk for hyggelig bloggvennskap i året som snart er gått.

    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår!

    Klem Tino :)

    SvarSlett
  16. Guri malla, det er litt av en produksjon...!

    SvarSlett
  17. Men oj vad du varit produktiv 2009.
    Alla dessa fina vantar som du stickat.
    GOTT NYTT ÅR till dej.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  18. Så masse flott du har laget i året som har gått. Tusen takk for mange fine stunder på bloggen din. Ønsker deg et riktig Godt og Kreativt Nytt År!

    SvarSlett
  19. Oj vad mycket fint!
    Gott nytt år!

    SvarSlett
  20. Heisann!
    Veldig mye fint du lager! Har falt helt for de ulike mønstrene på votter og sokker, det kommer en bestilling fra meg etterhvert!
    Det har vært moro å følge deg, og jeg gleder meg til å følge deg i 2010!
    Godt nytt år, hilsen Ellen:)

    SvarSlett
  21. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så produktiv, å lage så mye fint. Konkluderer med at du neppe ser så mye på tv. ;-) Jeg gleder meg til å følge deg videre i 2010. Og så er du til stor inspirasjon for meg i min lille produksjon av det jeg får til å lage. Men morro er det, å være kreativ og produktiv. ;-)
    Godt nyttår til deg i Bodø. Alt godt fra Eirin i Tromsø.

    SvarSlett
  22. Du verden som du har strikket og laget. Ikke verst

    SvarSlett
  23. Du er ei produktiv og kreativ dame, må eg sei.
    Har ein award til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  24. Hei, og godt nyttår til deg, du kreative!
    Såååå masse flott du fikk laget i fjor. jeg gleder meg til å se hva du tryller frem i år, jeg.

    SvarSlett
  25. Godt nyttår!

    For en flott kavalkade, her var det mye lekkert! Jeg blir veldig imponert over mønsterstrikkede votter, for det er sånt som jeg ikke har tålmodighet til selv...

    Kjolen din ble kjempefin, og ser utrolig deilig ut å ha på seg :)

    SvarSlett
  26. Litt av en årskavalkade du har å by på! Så mye fint du har tryllet fram! Kosekjolen din ser bare deilig ut...!

    SvarSlett
  27. Godt Nyttår!
    Legger igjen en hilsning,har vært usynlig inne her å sett lenge...koselig å sjå kor flink noen e;)
    Du e jo super flenk,mæ dæ meste!!
    kreativ e bra å va!
    Klæm Beate

    SvarSlett
  28. fantastisk!
    takk for inspirasjon og godt nyttår
    ingridm

    SvarSlett
  29. Dette var rett og slett imponerende, Muffin! Du er herved kåret til bloggelands mest kreative dame, ingen tvil om det! Antakelig en av de aller mest produktive også.
    Godt 2010 til deg!!!

    SvarSlett