14 desember 2009

A cow in Minnesota

The lady who milks this adorable cow every day, has bought the cat mittens pattern in my shop.
She promised me a picture of her finished mittens.
The picture arrived yesterday.

A cow in Minnesota
The cow was clever, she did not shake them off, so she has earned a little fame!
Perhaps all animals should have ear warmers now at winter time?
I think I'll knit a pair for the moose, since I don't own a cow.

Damen som hver dag melker denne yndige kua, har kjøpt vottemønster i butikken min. Hun lovte meg bilde av de ferdige vottene. Bildet kom i går.
Kua var flink som ikke ristet dem av, så hun har fortjent litt berømmelse.
Kanskje alle dyr burde hatt ørevarmere nå vinterstid? Jeg tror jeg får strikke et par til elgen, siden jeg ikke har noen ku.

16 kommentarer:

  1. Fantastisk!!
    Ganske utruleg at hu ikkje ristar dei av....er nok varme og gode.

    SvarSlett
  2. Hahahahaaaaa. Der ble det en god latter på meg i natten gitt. superartig.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Ja, vi er flere som fikk en god latter....
    I sometimes realy wish I had a cow, and milk, here in my own garden, but I never think I would borrow my homemade mittens pattern to my cow... I am not SO kind... :) :)
    I am still laughing, looking at this funny picture... and i think. The cow has a very very kind owner! I am sure...
    Greetings to her, from Norway..

    SvarSlett
  4. Hi hi, søte kua med de fine ørevarmer'ne:)
    Fantastisk duk du har laget under her - og bjørkehjertene dine var jo sååå søte. Jeg lagde kranser av bjørkekvister i fjor og har planer om å gjøre det i år også. Hvalrossen må bare lade nok energi på batteriene til å klatre i buskene borti skogen for å innhente materialet:)

    Ha en fin dag, Muffin:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Awwww
    hun var jo bare sjønn da
    Og klart med så stilige votter på så ønsker a jo ikke å riste dem av :)

    SvarSlett
  6. HERMED KÅRA TIL ÅRETS BILDE !! Har du sett på maken til nydelig ku ! Ho veit ho er fin og er stolt over å ha vottane på!

    Strikke til elgen, seier du. Er det ein åttetagger ?

    SvarSlett
  7. Jeg har tittet litt i bloggen din i det siste, og sjelden sett så mye fint. Jeg blir i godt humør, og når jeg i tillegg finner en herlig ku med ørevarmere, så er jo dagen reddet!!

    Jeg har ikke egen blogg, men håper det er greit at jeg følger din?

    SvarSlett
  8. Helt herlig bilde til å bli i godt humør av! Riktig så kledelige var de vottene til kua også! :)

    SvarSlett
  9. Tøff og fin ku!
    Ha en fin dag, Muffin, og smil til dem du møter! Kanskje får du et smil tilbake!
    Klem!

    SvarSlett
  10. What a great photo, this must be the best mitten photo taken, and the cow looks quite pleased to have her ears warm.

    SvarSlett
  11. Virkelig et superartig bilde! Det bildet måtte passe bra i posterformat midt i et utstillingsvindu som reklame for strikkegarn f. eks:) Ballen er kastet! Toril A.

    SvarSlett
  12. Hei "muffin" - så utrolig mye fint du har laga i det siste, den øy-duken din var jo bare helt super. Og den siste duken, der du har brodert langs mønsteret i stoffet - rålekker!
    Håper du ikke har noe i mot å bli julegave til ei jente på 16 som nettopp har begynt å stitcha. Jeg skrev ut ett par av mønstrene dine, og pakker ned sammen med nål, tråd, vatt og selvfølgelig henvisning til hvor hun kan finne flere.

    SvarSlett
  13. For en skjønning.....med votter på horna sine. Fantastisk!
    Selv synes jeg Telemarkskuene er så flotte med "skruer" på toppen av horna sine! God helg.

    SvarSlett