08 desember 2009

Julerot og utmerkelser

Julerotet har inntatt kjøkkenbenken (med omegn)!
Julerot
Men til forskjell fra alminnelig rot består julerotet av interessante ting, som det knyttes en viss forventing til. Spennende rot, med andre ord!
(Hm, der har vi jo ullgenseren min, under posen med epler..)
((Til jul ønsker jeg meg nytt trekk til strykebrettet, det der ser jo forferdelig ut.))


Siden jeg allerede har avslørt rotekroken min, vrir jeg likesågodt kniven rundt i såret og viser benken i detalj.
Utenfor bildekanten er det Topp Hemmelig Sone som ingen får se.

Selv om jeg har rot i krokene, har jeg likevel fått fine utmerkelser!
Denne fikk jeg fra Stubbetufsa.

For fantastisk inspirasjon - du verden :) ♫ Tusen takk! ♪


Denne fikk jeg i forrige innlegg, fra Torunn. ♫ Tusen takk! ♪

Etter min mening er de bloggene som er til inspirasjon også de beste bloggene, derfor gir jeg begge awardene videre, samlet.

And the winners are : *fanfare*
Min gode veninne Gry med Englekyss, fordi hun har feiret med stor stil, og for noen kaker...
Gunknitter fordi hun er kjempeartig og lager fantastisk søte og uttrykksfulle figurer
Ullhedina fordi hun har overlevd å få både taket og møblene over seg (nesten) - men kom fra det med humøret.
Bossa fordi.. ja hun er altså utrolig flink, liker alt hun har i bloggen.. hundene inkludert! Og fordi hun viste frem julerotet sitt.

♥ Ha en fortsatt fin førjulsuke, kos dokker masse!

14 kommentarer:

  1. Jammen! Tusen takk. Det er koselig med utmerkelser. Og så koselig at du tenkte på meg. :) Jeg skal blogge disse så snart jeg får ånden over meg.

    Rot? Tror du det der er rot? Nei rot - HA. Det der er bare en smule uryddig. Det er helt noe annet det. Det vet jeg alt om for jeg KAN rot. Rot er min spesialitet. ;)

    SvarSlett
  2. Flott! Sånn ser det nemlig ut hos meg også - stadig vekk! Tror ikke helt på disse strigla adventshjemmene på div. interiørblogger rundt omkring. Det ser nok akkurat slik ut utenfor billedkantene. Nei du, her føler vi oss hjemme hele hurven :)

    SvarSlett
  3. HeiHyggelig førjulsrot;-))
    Hos deg som hos meg;-))

    SvarSlett
  4. Gratulerer med awarder - og de er virkelig velfortjent!
    Så herlig at du viser fram julerotet, det er nok slikt rundt om i de fleste hjem nå:)
    Herlig, det skal liksom være sånn i ukene før jul.
    Håper du koser deg og nyter adventstiden til fulle:)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  5. Tuuuusen takk for utmerkelsene. Og alle de fine ordene. Og takk for at du kom etter med ditt koselige "rot". Det er bare såååå hærlig. Det er jo slik vi har det. Og når julekvelden kommer, det er ryddig og rent NESTEN over alt. Da er det bare deilig! Det er fred og godlukt og et helt år til neste store rengjøring. Mmmmm, gleder meg.

    SvarSlett
  6. Så deilig med litt julerot :)

    SvarSlett
  7. Tusen, tusen takk for fine ord og awardene, Muffin *rødmer*

    Julerot ? Hm..... Her hos meg kan vi desverre ikkje skille mellom jule-påske-ellers-rot. Hadde det no berre vore julerot ! Sukk ! Min kjære er en snill og god mann han kaller det "tinga" dine eg kaller det "kreativitet".

    Eg vart så glad for awarden at eg skal jammen meg ta "å sortere litt i kreativiteten min" i dag !!

    SvarSlett
  8. Her er rot, geniet er i arbeid eller noe sånt. Etterpå skal jeg blogge noe med et par av dine øyer på.

    SvarSlett
  9. Gratulere så mye med awardene
    De er sannelig vel fortjente !!!
    Og må innrømme at det er godt å se at andre og har en rote krok :)
    Synes den var veldig s ryddig egentlig
    Ha en hærlig onsdag !!!

    SvarSlett
  10. Det skal være rotete før jul :)

    Et lite spørsmål til deg.
    Vet at du har lagt ut pdf som mønster her på siden din. Hvordan får du gjort det i blogspot. Hvis du har et tips vil jeg satt pris på om du mailet meg.

    SvarSlett
  11. Slik skal det se ut før jul... det gjør det nemlig hos meg også...

    SvarSlett
  12. Bra å se at du også roter. om enn bare krestivt rot.
    Jeg har desverre også en del latmannsrot...

    SvarSlett
  13. Endelig er vi litt like!! Nå kan jeg skryte av at jeg gjør slik som
    Muffin! Kjenner at jeg vokser bare ved tanken. Fnis.
    Ha en god førjulstid. Blir nok orden i "sysakene" før afta kommer, både hos deg og meg.
    Julehilsen fra oldemora.

    SvarSlett
  14. Hei der:)
    Takkfor bildet,det var flott:))))).
    Ønsker dere over fjorden en flott adventtid.
    klem fra Meg

    SvarSlett